
SUR-RON LIGHT BEE 2025 60V/40Ah piedāvā OFFROAD un REĢISTRĒJAMO versiju

Light Bee 2025 OFFROAD
SUR-RON Light BEE X ir paredzēts bezceļam, grūti pārvaramām vietām un meža takām. SUR-RON X elektriskā motocikla daudzvirzienu amortizācija tiek galā ar jebkādiem nelīdzenumiem.
Bezceļa riepas nodrošina maksimālu saķeri ar dubļiem, smiltīm un akmeņiem. Motociklam ir reģeneratīvā uzlādes sistēma, tāpēc braucot tas pats uzlādējas, un akumulators pilnībā uzlādējas aptuveni 4 stundās. Motocikla svars ir vismaz 50 kg.
Braukt ar elektrisko Surron Light Bee ir patiesa bauda.
Reģistrējamais Light Bee 2025
SUR-RON Light BEE (reģistrējamais) – pilsētas versija.
Šī versija paredzēta braukšanai pilsētas ceļos, un tā atšķiras no OFFROAD modeļa ar pilnvērtīgu priekšējo lukturi, bremžu lukturi, pagriezienu lukturiem, instrumentu paneli, spoguļiem un aizsardzību pret zādzību.
Kontroliera iestatījumi, piekare, riepas, motors un visi pārējie komponenti ir tādi paši kā SUR-RON LIGHT BEE OFFROAD modelī.

SUR-RON ULTRA BEE
Jauna bezceļu ēra ar „SUR-RON Ultra Bee“
Iedvesmo ņemot no sava priekšteča LIGHT BEE panākumiem, „SUR-RON“ lepojas ar jauno „Ultra Bee“ prezentāciju: jaudīgāks, lielāks un spējīgs pārvarēt garākus attālumus.
2023 gada Ultra Bee progresīvais dizains un tehnoloģijas. 12,5 kW motors neatstās vienaldzīgus pat pieredzējušākos motociklistus. Pasaules līmeņa motokrosa sacīkšu braucēji ir pārbaudījuši SUR-RON „Ultra Bee“ un apstiprinājuši, ka šis modelis nav rotaļlieta, bet nopietns paziņojums par nākotni šajā sportā.
Motocikls darbojas ar sinhrono nemainīgā magnēta motoru (PMSM), kas attīsta iespaidīgu 12,5 kW jaudu un sasniedz ātrumu līdz 90 km/h. Ļoti efektīvs 74 V akumulators nodrošina līdz pat 140 km nobraukumu ar vienu uzlādi, pārvarot jebkuru reljefu.
Dažās 2,3 sekundēs no 0 līdz 50 km/h tas demonstrē zibens ātru paātrinājumu, kas apmierina pat pieredzējušu motociklistu prasības.
Jauna inovatīva jaudas padeves sistēma
Jaunais „Ultra Bee“ darbinās „SUR-RON“ ceturtās paaudzes jaudas padeves sistēma, kas nodrošina precīzu kontroli un gludu enerģijas piegādi.
Pilnībā izolētā elektroinstalācija ir aizsargāta pret jebkādām iespējām traucēt augstas un zemas sprieguma ķēžu komponentu darbību, nodrošinot nepārtrauktu un stabilu braukšanu.
„Ultra Bee“ aprīkots arī ar „SUR-RON Traction Control System“ (SRTC) – jaunākās paaudzes vilces kontroles sistēmu.
Ar šo uzlaboto sistēmu motociklisti var viegli pārvarēt jebkādus šķēršļus, saglabājot pilnīgu kontroli neatkarīgi no reljefa.
Lielas ietilpības, augstas efektivitātes
Aprīkots ar jaunu 4070 Wh akumulatoru bloku, kas izstrādāts ar lielu jaudas blīvumu un ilgāku akumulatora darbības ciklu, vienlaikus samazinot akumulatora izlādes temperatūru.
Pārsteidzoši, ka, neskatoties uz lielo ietilpību, „Ultra Bee“ akumulators tiek efektīvi uzlādēts no nulles līdz 100% vien četru stundu laikā.
Motociklistiem patiks arī gudri paslēptā vieta zem sēdekļa, kas īpaši izstrādāta lādētāja uzglabāšanai. Šī ērtā funkcija ļauj vadītājiem ņemt līdzi lādētājus un uzlādēt motociklu jebkur, kur ir pieejama kontaktligzda.





Uzlabotā balstiekārta
„Ultra Bee“ demonstrē jaunu balstiekārtas sistēmu, kas palīdz pilnībā atklāt tā braukšanas potenciālu bezceļos.
Priekšējā balstiekārta un TR intersect monoshock aizmugurējā balstiekārta ir pilnībā regulējamas, tādēļ elektriskais motocikls ir piemērots jebkādiem braukšanas apstākļiem, nodrošinot dinamiskāku pacēlumu jebkurā reljefā.
Uzlabotā bremzēšanas jauda
„Ultra Bee“ ir sacīkšu iedvesmota bremžu sistēma, kas ir uzlabota, lai nodrošinātu maksimālu bremzēšanas spēku trasēs. Ar priekšējām un aizmugurējām 240 mm hidrauliskajām disku bremzēm šis motocikls piedāvā lielisku sajūtu, drošību un vadības līdzsvaru.
Braukšanas režīmi un manevrēšana
Jaunajam „Ultra Bee“ ir četri braukšanas režīmi: ekoloģiskais, ikdienas, sporta un atpakaļgaita. Šie režīmi piedāvā dažādas, pielāgotas jaudas un efektivitātes kombinācijas. Savukārt atpakaļgaitas režīms ļauj viegli manevrēt un izbraukt no sarežģītām situācijām.
Lai būtu viegli pārslēgt režīmus, izstrādāts jauns un ergonomisks slēdzis. Ar šo slēdzi motociklisti var ērti mainīt braukšanas režīmus pat kustībā.